Get used to it!

Nu är jag rödtott. I have finally done it! Jag tror att jag gillar det, det tar ett tag att vänja sig liksom.
Jag tänkte på det att när man ändrar saker i sitt utseende, t.ex. skaffar en piercing,
färgar håret, klipper sig m.m , kollar man sig i varenda spegel man kan få tag i.
Jag speglar mig till och med i bilrutor. Well well.
Det är alltid kul med lite förändring! Frågan är vad nästa steg blir.

Det är lika bra att testa på nu när man är såpass ung, det ser ju inte så bra ut om en 50årig
tant kommer med knallrosa hår liksom. Så man får ta vara på den tiden man har!
Sen kan man se tillbaka och undra vad fan man tänkte på.

Nu har jag haft ett underbart lov i över en vecka, och så skönt det har varit!
Tyvärr har jag inte sovit ut det minsta, eftersom jag har vaknat kl 9 varenda dag (utom en),
så jag känner mig lika trött som innan lovet. Lite typsikt så!
Jag har egentligen inte gjort så mycket, fast ändå så har jag det.. svårt. Men det har varit
både ett slappt och roligt lov. Nu dröjer det ett bra tag innan nästa kommer, så det blir
stenplugg nu framöver.

Det bästa med lovet var nog tiden som jag spenderade med Sofia, Det blir alltid extra roligt
när man inte har träffats på länge liksom, vilket vi inte hade. Så det var sjukt roligt faktiskt.
Tiden med Nicole, Simon och Joakim har inte heller gått av för hackor!
Jag är inte en turmänniska, men fan vad tur jag har med vänner egentligen.
Det är inte alla som har så bra människor omkring sig som jag har. Underbart!

Nu ska jag se på Sex and the city :D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0