Hm..

Har ni någonsin känt er skamset stolta? Det gör jag. Jag har skuldkänslor men är ändå
stolt. En konstig och mycket förvirrande känsla.

I natt så sov jag över hos Sofia och hon gillar att sova till musik, så hon hade på radion
då, vilket jag också tycker är skönt att sova till. MEN i natt kunde jag inte somna, så jag
låg och lyssna på jävla rix fm som spelade samma låtar,samma reklam, samma allt
heeela natten! Jag kan förmodligen alla dom låtarna utantill nu. Hemskt.

Både jag och Sofia var jätte nära på att pierca oss idag faktiskt. Jag i läppen och hon i
tungan. Båda var jätte sugna på det, och så gick vi till ett ställe där man kunde pierca
sig gratis, endast idag. Vad är odsen på det liksom? Men det blev inte av ändå.
Jag tar det om ett tag istället. Ingen brådis.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Egentligen tänkte jag sola och gå på yoga,
men det känns inte så frestande att cykla dit bort + att jag måste ta långturen med hunden.
Och jag är redan halvdöd som det är. Jag funderar på att baka något och lägga mig i sängen.
Det hade suttit förjäkla bra! Men jag mår iförsig redan illa som det är. Svårt val!

Kan inte någon komma och bestämma åt mig?


Kommentarer
Postat av: Frida

Gör alltihop helt enkelt=D så slipper du bestulsångesten menar jag. Eller så gör du bara det som är slappast(h) .

2009-04-06 @ 19:35:43
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0