Idétorka!

Egentligen har jag massa intressanta (enligt mig) saker som jag skulle vilja dela med
mig med dom som läser min blogg, men jag är för trött för att skriva det!
Min energi är bortspolad. Jag har inte sovit ordentligt på tre nätter, och det sätter sina
spår. Jag känner bara hur jag blir allt tråkigare och tråkigare.
Men men. Jag kan berätta lite om mitt läkarbesök igår.

Klockan tio i nio mötte jag upp mamma på sjukhuset för en lite rutinkontroll.
Jag trodde att vi bara skulle prata i typ 10 min som vi brukar göra, men inte igår inte.
Jag fick väga mig, mäta mig (jag har fan krymt en cm!! :(:(  ) , mäta mitt blodtryck , som
för övrigt var lite lågt , ta urinprov (!!!) och blodprov.
Precis som förra gången busade min blodådra så dom fick gräva omkring med nålen
i min arm tills dom gav upp och försökte med andra armen, där dom bara behövde gräva
omkring lite granna. Tur att jag inte är rädd för nålar! Jag fick dock blåmärke i båda armvecken.
Inte för att ni bryr ett piss, men whatever :D

Nu ska jag äta och sova lite :) puss!

Här kommer lite bilder från gårdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0