Jaha, vad är det här om?

" Jag borde nog gå ut och fixa i trädgården innan det böjar regna" så hörde jag
hur det knastra mot marken. Från strålande sol till det här.. party!
 
Jag får se hur dagen utartar sig, hade lite planer med att åka till Göteborg men frågan
är om jag ska göra det eller inte. Det känns inte så frestande när regnet öser ner.

Jag skulle kunna baka något och mysa, fast klockan är iförsig bara 10 och jag är
faktiskt inte ens sötsugen.. så det hade ju varit onödigt.

Nej fy vad det regnar! Det var inte så kul direkt. Jag kanske kan få Joakim och Simon
att komma hit istället! Det är värt ett försök. För jag vill ju träffa dom såklart men fan,
jag gillar inte regt. Förutom ibland, då man vill ha en innedag.

Ja, som sagt så får vi se vart dagen leder helt enkelt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0