Luna

Det visar sig bli en till sommar på luna! Där flög några tusentals kg åt helvete från mina axlar.
Jag har varit så rädd över att inte få sommarjobb, plus att jag inte fick något från kommunen,
så jag var väldigt orolig. Men pappa fick reda på idag att jag hade fått jobb v.27-30
så jag är glad! PENGAR.
Dock ska jag jobba med chefens son.. som säkert är en tjock,dryg ful människa
som jag kommervara tvungen att dras med i fyra veckor.
Jag hade ju sjukt tur förra året då jag hamnade medSofia. 
Vi vet inte om hon får jobb där än. Vad tar jag mig till utan min kära Sofia?
Vem ska jag sjunga falsksång med och åka med tillsammas på trehjulingen?
Så nu ska vi alla hålla tummarna på att hon också får jobb där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0