Mandis

För ett tag sen beställde jag lite kläder från något katalog (minns inte vilken) och
efter ca 2 månader har dom äntligen kommit! Det var bannemig på tiden.
Jag beställde bara en bikini,en blommig jätte söt. Men jag vågar inte prova den,
för den kommer säkert inte passa, och då kommer jag bli sur och vilja cutta av
mina bröst. Något sånt. Så vi får hålla tummarna på att den passar.

Idag gick jag hem lite tidigare från skolan, feber som vanligt. Med tanke på att
min frånvaro har sänkts från ca 17 till 12.66 så kunde jag unna mig det.
Eller ja, det känns ovärt att vara i skolan när man inte förstår något ändå.
Det funkar helt enkelt inte. Jag hoppas verkligen att febern är borta imorgon,
eftersom det både är engelskt nationellt prov och Mando diao. Då måste jag
fan må bra. Det firar vi med en bra Mando diao låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0