Mando diao!

Den 24 april så ska jag på Mando Diao med Agnes, vilket kommer bli grymt.
MEN det finns ett problem. Dom har ju släppt ut en ny cd, give me fire, och jag
kan bara en låt på den skivan. Jag kan ju inte ladda ner, eftersom min dator är sönder.
Vad fan ska jag ta mig till?! Jag kan inte komma till en konsert och inte kunna låtarna!

Jag har inte heller råd att köpa cd:en. Men jag funderar på att tjata sönder på pappa
imorgon, och få honom köpa den åt mig. Han hatar när jag tjatar, så det borde ju
fungera tycker man.

Två timmar kvar i skolan innan påsklovet börjar. Vi har håltimma nu, och jag är verkligen
inte pepp på att gå tillbaka till skolan. Men min frånvaro är för hög så.. Puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag har den annars ; )

2009-04-03 @ 18:25:44
Postat av: Agnes

du kan alltså få låtarna utav mig ^^ så slipper du tjata på din far =)

2009-04-03 @ 18:26:36
Postat av: Max

Spotify? Youtube? Snylta på Agnes? :D

2009-04-03 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0