När tröttheten sätter stopp.

Det finns tre tillfällen då jag inte kan behärska mitt temprament.Det är när jag
antingen har pms, är sjuk eller är trött. Nu har jag två av dessa dumma saker,
jag är trött som ett as och sjuk som vanligt = en farlig Madde!
Men än så länge har jag hållt mig i schack, vilket är otroligt duktigt för att vara mig.
Eller heter det jag där? Whatever. Ni fattar ändå.

Det har jag jätte stora problem med, skilja på när man ska använda
"jag" eller "mig". Svin svårt ju! Svenska språket är förjävligt.
Hur ska jag kunna gå språk när jag inte ens kan mitt hemspråk undrar jag då?
Det blir intressant. Well well.

Nu ska jag nog sova lite, och sätta på alarm så jag inte missar matten igen!
Ha en fin dag :* Puss

Idag ska jag förövrig vara med Jessie. Det var evigheter sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0