Nu är det gjort!

För ca 3 timmar sen gjorde vi det. Jag och Frida.
Ni förstår nog alla vad vi har gjort, vi är ju uppenbarligen tända på varandra, så
det var en tidsfråga... så ja. Det blir med andra ord URIX för våran del den 21-24 maj!
Vi ska åka buss i ca 10000 år (som Frida är otroligt pepp på) och lite tåg.
Vi kommer vara slut redan innan vi har kommit fram (Y). Men fan vad nice det
kommer bliiiiii!!!

I'm happy.


Funkade min dator så hade jag kunnat lägga in lite bilder från tidigare urix som jag

har varit på, men man kan inte ha allt här i världen. Nu blir det mat! Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

YAY!! Hoppas inte calle läser din blogg bara:o

2009-04-20 @ 22:36:58
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0