Girls of the playboy manison.

På onsdagar vid 22.30 går programmet Girls of the Playboy manison och
jag måste erkänna att jag fascineras av det. Hur kan tre vackra tjejer nöja sig
med att dela på en 83 årig ful gubbe? Den ena tjejen, Holly, 
blev jätte glad för att hon fickett skrivbord att ha sina saker på liksom,
hur absurt är inte det? Dom anseratt han är så gullig och söt,
men jag måste erkänna att han äcklar mig.
På ett sätt äcklar tjejerna mig också lite, kanske mest för att jag inte förstår mig
på dom. Men showen är faktiskt riktigt underhållande. Det är roande att se
hur deras konstiga liv är.

Nu har dock två av tjejerna, Kendra och Holly slutat "dejta" Hugh och två
nya tjejer, ett par tvillingar, har flyttat in istället. Tyvärr var det inte Bridget
som stack, som är min favorit av tjejerna. Hon är söt och glad, och faktiskt
så mycket som 35 år, vilket är mycket jämfört med dom två 19åringa tvillingarna.

Här är ett litet klipp från serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0