Tisdag

Egentligen hatar jag tisdagar. Lektionerna suger, har typ inga raster,lång dag etc.
Men på senaste har dom på något vis blivit bra ändå. Lektionerna har varit helt okej,
och dagen har gått allmänt fort. Och det är ändå den dagen som jag bävar för mest
varenda vecka. Tror man det värsta, kan det iförsig inte bli sämre än det.
Bara två gånger kvar på Noltorpskolan nu, jag kommer sakna det faktiskt.

Just nu lyssnar jag på Mando Diao, How we walk, och jag ryser dom inihelvete.
Jag är helt besatt, nästan så besatt som Agnes är av Twilight, och då är det fan illa!
Alla mina tankar kretsar kring dom. Sååå bra!!! 
Jag behöver ingen man, jag behöver bara Mando Diao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0