Tomt.

Nu ska jag reflektera mitt liv lite kort.

+ saker : vädret,senare deadline, bra klass, såg på Herkules på svenskan, åt nyss två after eight,
lärt mig 2 ½ låtar med Mando diao, 8 dagar kvar till Mando diao konserten, helg imorgon,
hela livet framför mig, vädret ännu en gång! Det låter väl bra?

- saker : den konstanta febern, byggare som väcker mig på min sovmorgon, söndrig mobil
och dator, två lektioner kvar idag, plugga spanska senare, ogillar flera av mina lärare,
överstressad, mullig och åter igen febern.

Jag tycker att plus-sakerna slår ut dom negativa. Helt klart. Fast ibland förstärks dom dumma
sakerna, men inte idag! Nu ska jag tillbaka till skolan.. puss!

Bra låt med Mando diao! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0