Coldplay

På fredag åker jag och N till Stockholm för att se Coldplay som ni nog
vet. Grejen är den att jag knappt kan några låtar, eftersom jag tröttnade
på Coldplay och slutade lyssna på dom. Men nu har jag pluggat in några.
Så nu kan jag The Scientist, Yellow, Fix you, Warning Sign ,
Viva la Vida och Clocks. Vilket inte är så många, men bättre än inget.
Dom kommer ju garanterat spela dom,eftersom dom är kändast.
Innan dagen är slut ska jag kunna Lost och Violet Hill också.
Trots att jag inte kommer kunna alla låtar, så kommer det bli grymt roligt!
Har hört att dom är jätte bra på scen och att bara åka till stockholm är
inte fy skam det heller! Nu ska jag lära mig Lost. Puss

Clocks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0