Då var det dags igen!

Om ca två timmar ska jag till skolan.
Jag är lite nervös faktiskt, förstår inte riktigt varför.
Jag borde egentligen vara orolig för det som är framför mig.
Orolig för om jag kommer klara det eller inte.
Att läsa fyra olika språk kommer inte bli lätt direkt.
Tänk all grammtik och alla glosor som jag ska tränga
in i mitt huvud. Jag kommer ju blanda ihop allt!
Men ändå är jag inte orolig, jag är nervös.
Jag är kanske till och med lite sugen på att få kämpa
lite? Sugen på att bli stolt när man klarat av något svårt
prov? Jag vet inte riktigt. Vem vet, det här kanske blir kul.
Jag hoppas det.

Sommaren har flugit iväg, precis som alla lov gör och
jag vill inte påstå att jag känner mig vidare utvilad.
Det kan nog bero på att jag sov ca 8 timmar under hela
helgen, det fanns helt enkelt inte tid att sova!

Nu ska jag fixa mig lite, nyduschad som jag är. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0