Gotland

Jag orkar verkligen inte skriva vad jag har gjort och skit, det kan ni se
på bilddagboken.
En nyckelpiga (Pricken) bajsade på mig och jag har fnittrat i sömnen.

Kom hem igår vid åtta, och satte mig framför datorn en sväng, så frågade
Frida om jag ville hänga med på fest, så då fick jag skynda och fixa mig
och sånt, innan jag cyklade med rasande fart till Frida. Så drog vi dit och
kom hem vid 3 kanske, och åt som galningar. Åt minst 4 mackor var.
Det var gott.
Vaknade vid sju, traska omkring i hennes mysiga hus, åkte hem till pappa
och spelade sims. Åkte till stan med Frida, åkte hem och åt, packat upp
kläder, lagt upp bilder på bilddageboken och nu ska jag få upp en madrass
på vinden. Shit vad jag har lagt i idag då! 
Snart blir det filmkväll hos Nicole, mysmys. Puss


<--bajsarn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0