Humorkväll!

Igår var jag, Anna,Simon,Joakim,Lisa och Bea på stand-up!
Det var samma komiker i år som det var förra året då Anna och jag
kollade, minus Johan Rheborg, vilket var mycket trist :(
Men dom som var där var jäkligt bra, utom en som jag inte har sett
förut. Man tyckte så synd om honom, för det var knappt ingen som
klappade, så jag klappade lite för att vara snäll.

Jag är väldigt imponerad av komiker. Att dom kan stå där och vara
så roliga, få en hel publik att vika sig av skratt. Det är sjukt ändå.
Stand-up är bland det bästa jag vet!
Simon och Joakim var skepiska i början, trodde att det skulle vara
svin tråkigt, men deras åsikt var ändrad när showen var klar om
man säger så.

Komikerna som var med i år var

Niklas Andersson, Özz Nûjen, Marika Carlsson,Per Andersson,

Magnus Betnér, Robin Paulsson ,Stefan Odelberg, Robert Larsson

och Peter Apelgren.

 

Det var en kväll jag inte kommer glömma i första laget, och jag har

ändå guldfiskminne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0