Komma igång

Nu har jag börjat träna igen, och det känns otroligt skönt!
Jag kom nyss in från en powerwalk och har gjort lite pilates.
För första gången i mitt liv tycker jag att det är skoj att träna!
Jag hoppas att det håller i sig, så jag blir någon soffpotatis.

Läkarbesöken gick som väntat. Hon sa allt jag redan visste,
men jag fick en ny nässpray som kanske kan ta ner svullnaden.
Hon satte in två bommulstussar med något medel på
långt som satan i nästan så jag började gråta, men det medlet
tog ner svullnaden för några timmar så igår kunde jag andas
ordentligt genom näsan för fösta gången på flera år.
Ännu en gång började jag gråta, fast då var det för att det var
så jäkla skönt!

Jag har försökt att installera Sims 1 på denna datorn, men det
har inte fungerat. Jag är smått deprimerad, fast det kanske var
bra ändå. Annars hade jag garanterat suttit framför datorn
dagarna i ända. Nu ska jag till apoteket och hämta nässprayen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0