Läkartime

Idag ska jag till läkaren, eller till Öron- Nära- Halsmottagningen på
Alingsås lasarett hos Kim Ritthagen. Intressant efternamn.
Hoppas att det är en tjej.

Jag ska dit själv idag, på eget initiativ faktiskt. Vuxenpoäng till mig!
Jag är lite nervös. Förra gången stack dom in en pinne i min näsa,
svin långt in så jag började gråta. Förrförra gången också för den
delen. Mindre trevligt! Dom kommer alltid fram till samma sak,
att jag har något svullet (minns inte vad det hette) i näsan som
gör att bihålorna inte får luft eller något liknande = feber.
Får väl se om dom lyckas bota det denna gången. Jag har ju haft dom
problemen sens trean utan förbättring dåva. Inkompetenta läkare.

Aja, önska mig lycka till!

Charmig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0