Larmattack

Idag tänkte jag vara duktig och träna innan jag åkte till Göteborg,
men det gick inte direkt som jag hade tänkt mig.
Jag åkte till lilla gymmet och gick in via mitt medlemskort, allt var frid
och fröjd. Men då hör jag hur det börjar pipa lite lågt, men struntade i
det. Helt plötsligt utvecklades det lilla pipet till världens högsta alarm.
Jag hade med andra ord fått igång larmet.

Svin rädd och halvt döv skyndade jag mig därifrån.
Dom har ju kameror och jag använde ju mitt medelmskort, så dom vet
ju att det var jag. Inte för att jag bröt mig in, jag tänkte bara träna lite
hederligt.

Världen vill att jag ska vara fet.

Kommentarer
Postat av: Nicoelelelel

hahahahahahahahahahahahahahahahahah, sånt händer bara dig!<3

2009-08-02 @ 12:01:34
Postat av: Santiago Gonzaléz

2009-08-03 @ 00:16:26
Postat av: Santiago Gonzaléz

Världen kanske ville att du skulle ut och springa i det fina vädret :)

2009-08-03 @ 00:16:56
Postat av: Madde

Haha jaa,sånt händer fan bara mig! Haha njae, jag blir anfådd av att gå nu för tiden, så springa är inget alternativ

2009-08-03 @ 13:06:47
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0