Martinshop

I måndags träffade jag Sofia då, och vi fick lust att besöka
Martinshop (tror jag att den heter :S) . Aja, det är vart fall en sexbutik
vid järntorget. Om jag minns rätt så var det på västra långgatan.
Det visade sig finnas flera sexbutiker där omkring, om ni nu är
intresserade om sånt.
När vi väl var inne i affären, kunde jag inte hjälpa att döma.
Jag såg 50åringa män köpa porrfilmer, och mina tankar var
"jäkla pedofiler". Och jag dömde nog alla i hela affären, tänkte
att dom var en bunt groteska snuskgubbar/kvinnor. Kollade
snett på dom.
Men vafan, jag var ju också där? Och jag tänker inte mig själv
som en sådan person liksom. Men jag kunde ändå inte hjälpa det.
Nu var jag iförsig inte där för att handla något, vilket jag inte heller
gjorde. Jag ville bara se hur det såg ut, har inte varit i någon sån
butik förut så ja.

Sex är ju helt naturligt, och att göra det lite roligare med leksaker
är ju inget skamligt egentligen. Någon kanske ville hetta upp sitt
sexliv med sin partner, eller bara ha lite variation. Inget fel med det.
Det är ju bara bra. Men det kändes så fel att vara där. Sjukt fel.
Men vem vet, jag kanske blir stammis där i framtiden.

Jag måste sluta döma. Men tyvärr är det mänskligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0