Obalans

Min kropp är i obalans. Jag vaknade vid halv sex imorses, samma tid
som jag somnade i måndags. Och detta är inte frivilligt någonstans.
Jag har blivit sjukare, igår hade jag bara feber men nu har jag världens
snuva också. Hosta med för den delen. Kul.

Jag hade tänkt träffa Simon idag, men jag mår inte så bra så får se hur
jag ska göra. Det hade varit en grej om han bodde nära, men nu bor han
ju ca 1 h och 15 min härifrån, om man åker kollektivt. Och det är den biten
jag inte vet om jag orkar eller inte.

Jag köpte Twilight igår, på engelska. Riktigt nice. Hon använder inte såna
konstiga och svåra ord, så man förstår ju liksom. Plus att jag har sett filmen
och läst den svenska boken, så ja.

Igår så var jag hos frisören och klippte luggen, gratis. Jag gillar verkligen
min frisör, men igår sa hon att hon skulle jobba på en kryssning i minst
9 månader, så det var ju jäkligt typiskt. Jag som äntligen hittat en bra och
snäll frisör. Men jag hittar nog en ny.

Helvete vad kasst jag mår då. Jag ska nog försöka sova lite igen, så kanske
det blir bättre. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0