Psykologi

Idag hade jag min första psykolgilektion och det var faktiskt
väldigt intressant! Tyvärr har vi psykologi tillsammans med spei3,
men det är en annan femma.

Jag lärde mig lite om perceptionsprocessen, och ja, det låter sjukt
tråkigt och svårt, men det var skoj.
Den går ut på hur man uppfattar omvärlden, hur alla uppfattar den
olika, ser andra saker ungefär. Det var väldigt kompicerat och
det orkar jag inte gå in på känner jag.

Annars gick dagen mycket bättre än väntat. Vi fick göra några roliga
övningar på "Att våga tala" och mattelektionen gick väldigt fort.
Sedan så hade jag och Frida det väldigt roligt på engelskan om
ni frågar mig ;) Plus att jag fick sluta en timme tidigare, fast då
måste jag göra lite uppgifter hemma, vilket det var värt.
Så än så länge har dagen varit helt okej ändå.

Om ett tag ska jag och Nicole laga pannkakor och ha myskväll,
man orkar inte så mycket mer än det efter en skolvecka.
Men det blir nice.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0