Sjukling

Jag mår mucho mal. Eller estoy enfermo är mer korrekt.
Men det ska nog bli bra... hoppas bara att jag
kan somna ikväll. Dagen har spenderats framför Joys tv. Där låg vi
ett par timmar och snörvlade. Hon är också sjuk,så vi kan ju inte
smitta varandra direkt. Men det var chill, orkade inte göra något annat.

Jag tänkte spela lite sims, men orkade inte det heller. Läskigt.
Aja,strunt samma.

Imorgon bitti kommer Sofia äntligen hem från Sundsvall.
Så jag har saknat henne! Känns som flera månader sen sens
vi träffades, fast vi har ju skickat sms och ringt varandra såklart
men ändå. Fyfanken vad jag saknar henne.

Jag känner för att gå till ica och köpa godis, men jag är för en gång
skull inte godissugen, så det hade ju varit väldigt onödigt att äta då.
Speciellt nu när jag inte kan träna, så jag ska nog strunta i det.
Men en film blir det i vart fall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0