Sötsug

Jag hade glömt hur trött man blir utav att gå i skolan.
Jag är heeelt slut, vilket leder till ett brutalt sötsug. Jag var
tvungen att köpa en bulle på sjukhuset förut för att jag var så
sugen, och den var inte ens god. Men den åt jag upp snabbt
som ljusets hastighet.

Det var dock en rätt så rolig dag i skolan idag måste jag medge.
Väldigt språkig! Började dagen med italienska,sen spanska och
sist latin. Skulle egentligen ha matte också, fast jag hade tid
hos läkaren så jag missa våran första matte lektion.
Morgondagens schema ser rätt så liknande ut som dagens.
Ska dock börja med kursen " Att våga tala", vilket jag tror
blir roligt. Skrämmande, men roligt.

Åh, våran spanska klass är så himla stor!
Så det är i såna tillfällen som det är svårt att göra intryck på
läraren, men jag hade lite tur på den fronten förstår ni!
Hon bor nämligen på samma gata som jag! Så hon visste vem
jag var. Jag har inte sett henne någon gång här,men mamma
var visst kompis med henne och hennes man = NICE.

Nu ska jag spela bubbleshooter på hamsterpaj. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0