Sundsvall

För tillfället befinner sig min kära vän Sofia i Sundsvall hos sin pojk,
och igår ville vi prata lite i telefon,men det gick inte så vidare bra.
Täckningen var hemsk, så samtalet bröts 11 gånger. Vi var inte lite
envisa! Men ibland får man låta världen vinna. 11 gånger på en halvtimme.
Jag saknar henne som satan,men hon åker hem på fredag, thank god.

En annan vän som jag också saknar, kommer hem idag eller imorgon.
Det är då Anna, som bor i Strömstad varje sommar. Och det ska bli
så skoj att träffa henne! Förmodligen kommer hon vara neger som alltid,
och jag framstår ännu blekare än vanligt.

För tillfället leker inte livet snällt mot mig. Det knuffas och busar, och
jag tycker att det ska lägga av med det!
Jag orkar inte ha massa jobbiga saker att tänka på nu på lovet, fast när
orkar man det? Men jag tror att det måste vara lite jobbigt ibland, man
blir starkare och förmodligen lyckligare när allt bllir bra igen.

Ikväll ska jag på Allsång med Lotta igen, och nu ska jag fan ha en bra plats.
Jag vill vara med i tv vafan! Simon är nog inte så pepp på att hänga med
eftersom han har brutit handen, men Nicole ska i vart fall med!
Det blir nog skoj. Och jag tänker inte spela något, det funkar inte ändå.

Nu ska jag kamma hunden och gå en sväng med henne. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0