Underbart avslut

Nu är jag hemma igen från en underbar resa! Ett perfekt avslut på ett
sådär bra sommarlov. Fick dock inte köpt något, hur jag nu lyckades
med det. Jag var jätte insatt på att shoppa, men så blev det icke!
Men det hände andra saker istället.
Coldplay var hur bra som helst. Jag kan inte beskriva hur jäkla
bra dom vad alltså. Jag och Johanna kom då insläppet började, och
fick bra platser ändå, vilket var riktigt nice. Dock hade jag betalat ganska
mycket för att vara si så där 10 cm längre i såna lägen!

Vi bodde på vandrarhemmet 2kronor i Gamla stan, hur mysigt som helst!
Första natten fick vi sova med 6 andra personer. Ett par som man knappt
märkte av, två störtsköna killar från Schweiz, en trevlig brasilianere, och
en jäkligt skum italienare... Han sov under mig i en våningsäng, och stönade
heeeela natten. Förutom då han spela datorspel,hosta eller pratade
i telefon vill säga. Oh just det ja, han sov naken.
Haha den människan alltså...

Kvällarna spenderade vi med grabbarna från Schweiz, Leonard och Thomas.
Hur roliga som helst. Dom gjorde resan extra bra.

Jag har kommit på att Stockholm inte är något för mig. Visst är det jätte
skoj att vara där en helg och så,men inte mer. Så jäkla stressigt!
Det första någon sa till oss när vi kom dit var " Men gå då!!!" och vi gick
ändå i normaltakt. Så vidare trevliga var dom inte där direkt...
Sen så blev det hela inte bättre då vi gick vilse. Fast jag tyckte mest att
det var roligt. Johanna med.

Kort sagt, det var en jäkla bra resa med en jäkla bra syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0