Välbehövligt

Festen hos Frida var riktig rolig. Jag träffa folk som jag aldrig sett
förut, vilket alltid är kul. Dock var det visst några svin på festen som
tog Fridas hemtelefoner,mobil, solglasögon m.m. Man undrar ju
vad som händer med världen.
Själv så lyckades jag trilla med cykeln TVÅ gånger. Resultatet ska
ni få se bild på. Simon fick en fraktur i fingret , genom att slå på en sadel.
Det är också rätt skillat.

Jag var ute igår också, med min syster faktiskt. Det var också väldigt
roligt måste jag medge. Först när vi kom dit var det knappt något folk
där, och jag var bakis så jag orkade inte vara jätte utåt direkt.
Så där satt jag, utan täckning på mobilen och led. Fast sen så kom
det allt fler folk så det blev bra. Eftersom jag skada mig på handen,
så var jag tvungen att förklara det för alla som jag skaka hand med,
(jag använde vänster då) så det var ganska jobbigt efter ett tag så.

Nu ska jag ha två dagar då jag ska vila upp mig, repa mig från helgens
festligheter. Jag tror faktiskt att jag ska gå till ica och köpa godis,
lägga mig i sängen och se på film. Ni får ha en bra dag. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0