Anna,Snipen och tacos

Igår var jag med min kära vän Anna. Vi hade svårt att komma på något
att göra, så vi (eller jag) kom på idéen att hoppa på något random tåg
och bara åka någonstans. Vi har pratat om att göra det förut, men har inte
blivit av. Vi åkte in till Göteborg, och jag var sugen på att hoppa på
Värnersborgs (?) tåget, men det ville inte Anna. Så vi gick till bussarna
och hoppade på första bästa. Den skulle visst till Snipen. Vi hade ingen
aning om vad eller vart Snipen var, så tänkte att det kunde vara lite
spännande. Men oj vad fel vi hade! Det var typ bara hus. Inget köpcenter,
ingenting. Vi steg inte ens ur bussen,utan åkte tillbaka igen.
Sååå vi spenderade 1 ½ timmar på en buss. Och 1 ½ timmar på tåget.
Rätt komiskt ändå :D

Sedan kom vi hem, lagade tacos och åt som svin. Det var riktigt gott
kan jag säga er. Pappa hade köpt hem massa sötsaker som vi proppade
i oss. Vi sjöng lite singstar, film och typ, allmänt töntade oss.
Hade det riktigt bra.

Dagen ska spenderas framför naturkunskapsboken. Party!
Kanske blir det träning ikväll. Efter gårdagen så är det behövligt!

CIAAAAAAAAOOOO!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0