Bra jobbat Alströmer

Idag fick vi en lapp angående våra individuella val. På lappen fanns
ett användarnamn och ett lösenord. Eftersom jag redan vet vad
jag ska välja (EngC och MatteC) så behövde jag inte någon tänke-
tid direkt, så jag tänkte göra det nu. Men då visar det sig att jag
har fått fel uppgifter, för det fungerade inte att logga in.
Fast nu såg jag att man inte kunde välja fören imorgon.. bra jobbat.

Jag ska precis till mamma att jag fick VG på spanskaprovet, och
jag vill inte påstå att hon reagerade bra. Hon sa något i stilen med
det här " okeeeeeej... aja VG fungerar ju också men det var ju
lite tråkigt". Tack för stödet mamma, jag är tillräckligt nere för det
som det är.

Idag ska jag,Frida och Nicole gå på konsert, Melissa Horn. En sjukt
duktig artist! Så det ska bli riktigt riktigt roligt! Konserter är nog
det bästa jag vet, så jag längtar extra mycket!

Nu ska jag kolla igenom spanskan, har visst prov om två dagar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0