Breakdown

Igår fick jag ett brev från sjukhuset, angående blodproven jag tog för
några veckor sen, och som väntat var ingenting fel på det.
Jag bröt ihop totalt. Att inte veta vad det är, är så jäkla jobbigt!

Tänk er själva att ha haft feber var och varannan dag sedan du gick
i trean, utan att dom vet vad det beror på. Dom skickar bara vidare
mig till olika avdelningar. Remiss hit och remiss dit. Jag är så trött på det!

Så igår blev det för mycket. Det är som att läkarna inte försöker!
Vi har bestämt oss att leta efter någon BRA privatläkare som kan
ta reda på det här,eftersom dom på sjukhusen inte kan det.
Kruxet är att dom brukar vara jätte dyra, men jag orkar verkligen
inte mer. Det är en grej om man vet vad det är, att man har en
diagnos.

Ni fattar inte hur jävla bra ni har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0