Fridag

Det slog mig precis att fredag nästan stavas som fridag. Ganska smart ändå,
eftersom man får helg på fredagar = en dag man blir fri = fridag. Bright.

Mitt huvud bankar och jag är snorig. Jag har känt att att något fiffens var
på gång hela veckan, så jag antar att jag håller på att bli sjuk.

Det är 13 minusgrader ute, och det ligger fin snö på marken, underbart!
Fast det är tio grader för kallt för min smak tyvärr, men nu har jag ingen
makt över vädret, så det finns egentligen ingen mening med att klaga på
det. Jag tycker at det är väldigt fint i alla fall.

Det känns som att alla är klara med sitt psykologi-arbete utom jag:(
Jag kommer ingen vart. Speciellt inte med den jäkla intervjun. Och det hjälper
inte att jag har världens huvudvärk heller för den delen.

Ikväll blir det julmys med några i klassen hos Frida, och det ska faktiskt
bli riktigt kul! Jag har sett fram emot det enda sens vi bestämde det för
typ två veckor sen. Nice nice. Nu ska jag försöka komma någon vart med
psykologin. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0