Grubbel

Jag kan inte sova, vilket är jäkligt illa eftersom jag ska upp vid åtta,
åka till Gbg och shoppa, hem och åka direkt till Hans släkt och fira jul
med dom. Där involveras massa barn och lekar.
Jag kommer inte orka. Och jag börjar bli hungrig nu också.
That's baaaaaad. Man blir tjock om man äter sent :( men det är
jätte svårt att somna när magen kurrar, så det är ett dilemma.
Jag menar, julen hjälper inte en att gå ner i vikt direkt!

Jag var bara tvungen att kolla upp en grej på datorn, så jag kan
sluta ligga och tänka på det.

Vet ni vad? Jag är trött på all drama. Det är som folket här letar efter
saker att bli sura och fighta över. Bagateller. Onödiga jävla saker
som inte alls spelar någon roll för världen. Det är uttröttande, speciellt
när man inte förstår vad man har gjort. Alltid är det någon som
är arg på mig. När den ena slutar, börjar den andra. Jag måste
göra saker omedvetet som gör folk förbannade. Skämtar med fel
folk, säger fel saker, äsch jag vet inte. Men något gör jag uppenbarligen.
Jag kanske bara är för ärlig. Men det är fan så mycket bättre det
än att vara falsk, för det är jag faktiskt inte.

Grejen är, att det är så sjukt svårt att be om förlåtelse för något
som man inte förstår varför personen är sur över. Det går inte att
ta det seriöst! Tyvärr måste man göra det ibland, be om förlåtelse
när man egentligen inte menar det. Tar tar emot som fan, men man
får väl offtra sin heder när det verkligen behövs.

Aja, ska försöka sova igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0