I kind of don't like it

Jag är trött på att vara sjuk. När jag försöker vila kan jag inte somna, utan
ligger där och låtsas att jag sover, men jag blir lite piggare i vart fall.
Orkar vara uppe i ca 1½ timme innan jag blir helt slut igen, och måste lägga
mig igen. Ännu en gång ligger jag där och surar. Och så håller det på
hela dagen. Just nu känns det som att jag kommer somna när som helst,
vilket jag säkert kommer.

Tänkte sätta på någon film, och konstigt nog är jag sugen att se på The
Proposal IGEN. Underligt. Men jag är väl lite underlig kanske.

Mitt rum är stökigt, vid juletid. Det är inte acceptabelt. Jag kom precis på
att jag inte har något att ha på mig imorgon, sa det till mamma och
nu letar hon som en galning sin garderob efter något som jag kan ha
på mig. Hon är rätt dum som inte förstår att jag inte kan ha hennes
kläder. Dom är ganksa många storlekar för stora. Men snällt att hon
försöker i alla fall.

Nu ska jag dejta sängen igen. Puss

Är lite sugen på den klänningen att ha på nyår. Kanske i svart.. hm..

Kommentarer
Postat av: Jessica

SJUKT JÄVLA SNYGG klänning !!! jag känner igen mig i din text. Puss

2009-12-23 @ 16:30:03
Postat av: Madde

Erkänn:D Usch, krya!!<3

2009-12-23 @ 23:38:03
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0