Jehovas Vittnen

Okej, jag har redan skrivit två inlägg idag, men jag måste berätta
vad jag drömde.

Jag och Jessica satt och pluggade matte, då mina syskon stormade
in i mitt rum och slängde omkring mig. Jag skällde ut dom, så Martin
gick därifrån. Men Johanna vägrade. Jag skrek,slog och allt möjligt,
men hon rörde sig inte ur fläcken. Sedan viskade jag " Johanna,
detta är första gången som jag träffar Jessica på jätte länge, så
jag vill att du går nu". Och då sprang hon iväg.

Helt plötsligt gick jag gående längs en gata i Spanien, då en stor
grupp Jehovas Vittnen kom gående längs gatan. Alla sprang in i
sina hus och skrek. Dom var farliga som satan. Jag kunde inte hitta
min lägenhet, sprang omkring och var helt panikslagen, med Jehovas
bakom mig. Då hoppade jag ner från ett berg tillsammans med Nicole,
och vi sprang ut i skogen.

Där hittade vi ett litet hus, där andra som hade rymt från Jehovas var,
och där fanns även snyggingen Alexander Skarsgård och hälsar
mig välkommen. Vi blir störtkära och skaffar barn :*

Nu ska jag leta upp om han är singel :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0