Jullov

Jag kan inte förstå det, det är jullov mina kära vänner!
JULLOV! Helt otroligt. Jag har nu gått häften av tiden på Alströmergymnasiet,
och oj vad tiden har flugit iväg! Helt insane. Det kommer inte dröja länge
innan jag står där med studentmössa på huvudet.

Nu har jag visat pappa den klockan jag vill ha när jag fyller år (den som
var på bilden i förra inlägget), så nu får vi hålla tummarna på att jag får den!
Satan vad snygg den är.

Okej, still sick, så klart. Så julkvällen som jag skulle ha med Simon och Joakim
ikväll blir inte av, kändes bäst att hålla mig i Alingsås ikväll. Bli frisk bli frisk!

Jag har tröttnat på internet. Det finns ingenting att göra! Eller egenltigen
finns typ allting, men det känns inte så. Det känns som att jag har sett
och upplevt allt som internet har att erbjuda. Så vad ska jag göra nu då?
Jag kan inte spela mer bas idag, för mitt finger är typ uppskrapad, så ska
låta det vila idag. Fast jag spelade lite i morse faktiskt.
Mamma kom in igår och sa " Åh jag blir så glad när du spelar Madelene!"
Och hon är inte den enda. Jag blir också glad :*
När man hittar något roligt att spela då, vilket är svårt tyvärr.

Jag ska väl traska hem till mamma nu, har varit hos pappa i några timmar.
Såg på samma film som jag såg igår, The Proposal. Den är så mysig, och
rolig. Jag somnade iförsig både idag och igår då jag kollade på den, men
det hindrar inte faktumet att jag älskar filmen!

Aja, seeee ya! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0