Julmys hos Frida

Igår samlades några i klassen (plus tre öhum.. utbölingar) hos Frida
för att ha en liten trevlig kväll, vilket vi lyckades bra med tycker jag.
Jag hade i alla fall jätte roligt!

Jag kom till Frida vid tre, vi tänkte baka massa julgodis till kvällen,
men vi hittade inget gott recept, så det blev bara sjuminuters kola och
pepparkakor. Vi var väldigt kreativa när vi gjorde pepparkakorna,
för att vi inte kunde hitta några former. Och jag är riktigt stolt över
några av mina pepparkakor. Det gjorde näst intill ont i hjärtat när
folket åt upp dom.

Jag har inte lagt in bilderna än, men jag gör det lite senare och
så kan jag lägga upp någon här :*

Jag jobbar med mitt psykologiarbete nu (suprice) men jag har
totalfastnat. Jag kan inte hitta någon bra intrevju att skriva om,
så det känns rätt så hopplöst för tillfället. Sedan är jag trött, feber
och bakis på det. Fin blandning! Men det ska nog gå. Vill man så
går det som jag brukar säga. Så ja, nu blire plugg. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0