Klenis

Jag såg precis klart " En prinsessas dagbok" och jag har ett pinsamt
erkännande. Jag grät som ett litet spädbarn i slutet. Jag har aldrig gråtit
till den filmen, fören idag då. Ni vet den scenen då hon säger ja till att
bli prinsessa. Där grät jag.

Nu är det -14 grader ute, helt insane. Jag laddar upp till när jag ska till
Nicole om ungefär en timme, då jag måste ut i den otroliga kylan.
Tur att jag köpte en ny vinterjacka idag! Eller mamma gjorde rättare sagt.

Vi var på stan förut, mor och jag, och jag blev inte ens lite irriterad på henne!
Jag hade bestämt mig för att vara en bra dotter idag, och än så länge
har jag lyckats. Satt till och med och väntade på att hon skulle äta upp!
Det brukar jag aldrig göra, för hon äter så långsamt.

När jag var liten åt jag ännu långsammare än vad mamma gör nu. Det tog
minst 45 min för mig att äta en macka, för en viss Madelene pratade lite
för mycket, och glömde äta. Nu kan jag äta och prata samtidigt.
Övning ger färdighet ni vet.

Och på tal om att äta, så börjar det kurra till i magen lite nu, men jag
och några i klassen (+ Max) ska äta pizza sen, så det är onödigt att ta
något att äta nu. Igår så åt jag bara en chokladboll på 9 timmar. Inte
konstigt att jag var tjurig då jag kom hem från Göteborg!

Aja... vad nu? Jag ska städa rummet, och ta på bas-nagellack. KÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0