Lagom till lovet

Jag är sjuk, så sjuk. Varför är jag inte förvånad? Illa.
Aja, rolig nyhet : fick MVG på naturkunskapen. Heja mig!
Alltid kul. Denna terminen har varit bra betygmässigt, förutom
spanskan och svenskaprovet. Annars har det gått väldigt bra.
Alltid skönt att all möda gjorde resultat! Men det har inte varit
vidare lätt, men sååå värt det!

Idag var det 15 minusgrader ute när jag skulle cykla till skolan,
så det var inte utan tvekan som jag tvinga ut mig själv.
Jag orkade dock bara vara med på två lektioner, innan jag
åkte hem och sov igen.

Jag är rastlös, men jag orkar inte göra något. Det är ett
jobbigt läge måste jag medge. Jag vill spela sims, men det betyder
att jag måste åka iväg till pappa = gå ut i kylan = NEJTACK!

Sååå, vad ska jag göra nu? Det är ett mysterium.


Btw, jag fick en katt-vän i lördags. Pricken <3 Fin Madde. Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0