Love it!

Hittills har denna dagen varit muy bien! (Mycket bra).
Det började med en engelska lektion, där jag fick reda på
att jag fick MVG på engelskaprovet. Sedan fick jag vaccin
på svin influensan, så om typ två veckor så kommer jag
vara immun mot det.

Sedan bar det vidare till en spanskalektion, som var över
på typ 2 sekunder. Efter det hade jag italienska i en halv-
timme, vi fick sluta tidigare så vi skulle hinna se esteternas
julshow, som för övrigt var riktigt bra!

Latinet var rätt segt, men var över ovanligt snabbt den med.
Sedan bar det vidare till matte, då vi fick tillbaka våra prov.
Och jag fick.... VG!! Förstår ni hur glad + förvånad jag blev
eller?! Helt fantastiskt. Jag är riktigt stolt över mig själv.

Snart ska jag iväg till stan för att möta upp Frida. Vi ska
äntligen se New Moon! Åh det ska bli så skoj!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0