Mellandagsrean

Idag började rean. Upp i ottan, ser att det är typ flera dm snö ute, vilket
gjorde planerna att cykla till stationen förstörda. Jessies snälla pappa
skjutsade oss istället, men det visade sig att tåget var en halvtimme
försenat, pga av snön då.
Först när vi kom fram var det knappt något folk alls (!) och då var klockan
ändå typ fem i halv elva. Men efter ca 20 min var det folk ÖVERALLT,
man fick stå i kö till provrummet i en halvtimme liksom. Helt insane.

Jag fick köpt två tröjor i vart fall. Åkte hem och promenerade från
stationen hem, vilket var rätt skönt faktiskt. Duschade, åkte iväg för
att träffa Hans släkt. Så underbar är den! Jätte jordnära och ja..
jag älskar den. Så jag hade jätte roligt där och det var faktiskt väldigt
tråkigt att behöva åka hem (hunden kallade).

Jag förstår inte varför jag är uppe nu, kanske ren idioti. Jag orkar
ju knappt hålla ögonen öppna! Jezeeez kristus vad trött jag är.
Dock vet jag att jag kommer bli jätte pigg så fort jag lägger mig i
sängen. Men ska försöka i alla fall. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0