New Moon IGEN

Jag lider av en extrem träningsvärk. EXTREM. Utan att ha gjort något.
Det är illa. Jag börjar nästan gråta när jag går i trappor, så illa är det!
Och ändå har jag promenerat fram och tillbaka till stan två gånger idag.
Var nära att halka si så sär 100000 ggr också för den delen.

Aja. Idag skulle jag och Frida gått på Göta kanal 3, meeeen när vi kom
fram visade det sig att det inte gick någon Göta kanal 3, utan den
lilla virrigpannan hade bokat till imorgon istället. Så vi hoppade in
på Twilight som hade gått i ungefär en halvtimme, och såg den istället.
Och jag börjar nog hålla med Frida lite, filmen är lite väl kryshig(?)
Men ack så snygg Jacob är! Att man ens får vara så snygg.

Efter det trippade vi hem till Frida och såg The Proposal (igen).
Jag har inte tröttnat på den en, utan tycker fortfarande att den är jätte
underhållande. Underligt!

Nu ska jag nog spela lite sims, och sedan sova :* Natti

Haha hittade precis tidningsklippet på mig och Joakim :* haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0