Shopping

Idag var jag i Göteborg för att träffa Simon och Joakim, och även för att
hitta något att ha på mig på nyår. Och jag lyckades bra med båda sakerna :*

Köpte en söt volangkjol som jag ska ha på mig, kan lägga upp bild imorgon,
och en svart tunika. Det var 50 % rabatt på allt på Carlings, så både jag
och Simon fick köpt, perfekt!

Dagen har varit fin. Dock så glömde jag av att äta, så höll på att
svälta ihjäl på tåget.

Och jag måste säga det att, Alingsåspendeln suger. Man sitter där, i
jätte obekväma stolar i 42 min i antingen för varm eller för kall temeratur.
Aldrig lyckas dom ha lagom. På något skumt sätt får jag ALLTID något
fjortisgäng vid mig. Tiden går extremt långsamt och jag börjar på något
sätt alltid tänka på deprimerande tankar. Täckningen på mobilen busar
och ja, allt suger helt enkelt. Så jämför man den med det underbara
direkttåget (om det är de nya tågen då). Där sitter man så gott så,
och tiden bara flyger iväg! Man hinner knappt sätta sig innan det är dags
att kliva av tåget igen. På direkttåget finns det aldrig några fjortisgäng.
På direkttåget är livet bra. Jag gillar direkttåget. Muchisimo!
Men inget direkttåg för min del idag. Bara en försenad pendel. Party.

Lägger in pics imorgon.perhaps. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0