Smet

Just nu sitter jag och kämpar mot mina innersta demoner.
Dom försöker få mig att göra kladdkakasmet och äta. Det är så
otroligt svårt att stå emot, att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Jag klarade stå emot i tisdags tror jag att det var, då jag hade
detta otroliga suget också. Men dom är skickliga, dom där
demonerna.
Med tanke på att jag sov typ tre timmar inatt = trött Madde
= godissugen. Seriöst, jag vet inte vad jag ska ta mig till.


Aja. Jag ska försöka distrahera mig själv nu.

Frida ringde precis och var alldeles förtvivlad. Hon hade fått
höra att jorden kommer gå under på NK:lektionen, vilket den
kommer göra. Så nu ville hon att vi skulle gå med i miljögruppen
i skolan, vilket jag inte tackar nej till. Hon ska även börja äta
quarnfärs och sluta med skinka. GO FRIDA! Jag är stolt över henne :*
Ni vet, man hugger ner regnskog för att djuren ska få beta där,
och sedan bli slaktade. Så ja, ajabaja!

Nej, jag måste göra smet. Om jag gör typ femtio situps borde
det vara okej. Ska ju ändå ha långprommen med hunden.
Men ändå. FAN. Varför måste det vara så gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0