Stress for the win!

Idag pratade vi om stress på hälsopedagogiken, och jag ligger
verkligen risigt till. Vi gjorde ett test, och om man fick över 50 poäng
så var det riktigt illa. Jag fick 55.
Vi fick läsa om olika symtom, och jag känner igen mig väldigt mycket.
Förutom tarm och hudproblem. Men det kommer väl det också.
Stress är riktigt, RIKTIGT farligt.

Imorgon ska vi prata om hur vi kan hantera den, så jag hoppas
att jag lär mig något bra där, så att jag kan mildra min stress,
för så här kan det inte fortsätta. Då kommer jag vara död innan
jag fyllt 40 liksom.

Jag vet inte vem jag ska skylla på, vems fel det är att jag lider
av denna otroliga stress. Det kanske är en blandning.
Förmodligen är det väl så.

Nu ska jag ta en banan och dra tillbaka till skolan igen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0