Träna

Dom senaste gångerna som jag har velat träna, har inte
inte funnits en enda kotte som kan träna med mig, och
samma sak gäller det idag. Alla är upptagna med något, och
det är sjukt irriterande! Jag vill inte gå på det passet själv.
Och nu tänkte jag gå på body step istället, men om jag minns
rätt så var jag helt efterbliven förra gången jag gick på det.
Och det vill jag inte vara när jag går ensam. Jag kan inte
riktigt med att stå där och skratta åt mig själv ensam...

Det är en grej med yogan, för där går jätte många ensamma,
och det är riktigt skönt att göra det. Men bara på det passet,
annars suger det.

Jag vet inte hur jag ska göra! Beslutsångest.
Satan.

Jag är besviken på min omgivning som inte kan träna med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0