-

lIgår när jag pratade med Nicole i telefon (stället för att plugga, fy mig) så kollade jag i min
almernacka (Nicole säger att det stavas så,jag är skeptisk) och såg att jag inte har 
haft en helt ledig dag på flera månader. Antingen så har jag tränat, pluggat, åkt till gbg,
etc. Men inte varit helt ledig, Visst, det är väl skönt att man har saker att göra också, då
känns det nästan som om att man har ett liv, men ändå, det kan väl inte vara hälsosamt
att ha det så speckat? Jag ska bestämma en dag då jag har Madde-dag. Då jag bara ska
vara hemma och typ göra hemmaspa och sånt. Inte träffa en jäkel. Frågan är när det ska
bli, måste ju plugga till proven som kommer här framöver. Men när jag är klar med dom,
vill säga v.11 då spanska provet är gjort, då jävlar ska jag ha en ensamdag!

Inga livstecken på min dator än så länge. Jag får nog ta att ringa min bror, jag klarar mig
inte utan msn, och snart kommer Hans bli tjurig över att jag beslagtar hans dator..

Nu ska jag plugga lite geografi (ska försöka i alla fall) och typ, vänta på maten. Johanna
skulle laga något och matlagning är inte hennes grej, så vi får se om jag överlever eller inte,

Puss


Kommentarer
Postat av: ...

Får jag vara med?

2009-02-23 @ 22:25:14
Postat av: jaahhhh heh

Okkeeejdååå. (A)

2009-02-24 @ 16:33:14
URL: http://mondaynight,blogg.se
Postat av: Anonym

Bara jag som minns när du skulle ha en "hemmakväll" en lördag för ett tag sen och höll på att dö av tristess klockan typ halv tio?



Det luktar favorit i repris... =)

2009-02-24 @ 20:29:01
Postat av: Maddo

Haha joo.. det stämmer faktiskt. Hemmakvällar kanske inte är något för mig ändå :/haha

2009-02-25 @ 16:06:05
URL: http://monda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0