Åh.

Mår jag bättre idag? Nej, självklart gör jag inte det!
Jag tror att jag håller på att få öroninflammation nu också nämligen.
Precis vad jag behövde!

På lördag åker Nicole till London och jag kan inte påstå att jag är vidare
avundsjuk, inte det minsta. Det är inte min favoritstad i hela världen eller så,
nejnej, London är skit. Det är därför jag planerar att flytta dit när tiden är redo.
TA MED MIG NICOLE!! :(:(:(:(

Som ni vet heter jag Flennfors i efternamn (hej hopp fult men vad ska man
göra åt saken) och det kommer ju inte funka att heta det när jag bor i England!
Testa att säga Madelene Flennfors på engelska liksom, låter ju ännu värre
än vad det gör på svenska. Därför har jag kommit på en plan, jag ska byta
efternamn. Min mamma heter nämligen Olsson i efternamn.
"Hello my name is Madelene Olsen!" . Så mycket snyggare! Det kommer nog
kännas skumt i början med ett nytt namn, men jag vänjer mig nog.

Sedan när jag hittar någon snygg, framgångsrik britt, då är det dags för namnbyte
igen! Madelene Parkingson eller nåt annat engelskt. Har inget emot att heta Smith
heller, det är rätt så sexigt. Haha.

Nu ska jag leta efter min drömlägenhet i London. Det är där eller i Bristol som min
framtid finns. Där och ingen annanstans! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0