Alla hjärtans dag!

Jag inleder inlägget med : Jag hatar Alla Hjärtans Dag.
Det gör jag inte bara för att jag är singel utan för att den är överskattad och
töntig. En dag som alla affärer vill tjäna en extra gosing genom att sälja
svin dyra (och äckliga) gelehjärtan och gosedjur med ett hjärta i famnen.
En dag då miljontals depserata singlar spenderar kvällen med
något äckligt vin eller en besviken flickväns vars pojkvän inte bjöd på den
romantiska (och överdrivet dyra) middagen.

Dagen borde heta "alla brustna hjärtans dag " istället.
Fast jag måste mege att jag ska spendera kvällen med att
"celibrate being single" med några vänner, utan ett brustet hjärta.
Nej fyfan för alla hjärtans dag. Den borde avskaffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0