Aoow

Häromdagen hittade jag några smålappar från 4an. Våran klass hade nämligen en
liten brevlåda som man kunde skicka små medelanden till varandra inom klassen.
T.ex hade jag fått en från Carro , "Hej Madelene. När fyller du år? Vill du vara med mig
på träningen? Alltså passa och så. Svara snabbt. Hällsningar Caroline".
Rätt så gulligt ändå. Jag hade glömt av att man paxade folk att passa med på träningen
innan. Oftast brukade jag passa med Jessica tror jag, fast hon passade så otroligt hårt
och jag är rätt så klen... så några skador förde det nog med sig. Those were the days...
Jag minns när jag råka nocka min tränare med mina tänder. Båda råkade nicka bollen
samtidigt, så det sluta med att han blödde i huvudet, och jag fick inte äta något hårt på
3 veckor. Haha jag skämdes rätt så ordentligt då faktiskt.

Aja, nu ska jag se på tv tror jag. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0