Attans!

Idag vaknade jag med ögoninflammation. Precis vad jag behövde!
Ena ögat var rött som blod. Eller njae, där överdrev jag lite kanske,
men rött var det!
Jag vill inte påstå att jag är jätte ytlig, men jag är tillräckligt ytlig för
att inte kunna med att gå till skolan med ett rött öga. Plus så är jag
inte helt frisk än, så det kanske var lika bra. Det kanske var min
kropps tecken på att jag borde stanna hemma idag.

Jag funderar på att ladda ner "Ett rött öga" idag bara för att ;)
Men Nicole säger att den suger, och vi brukar ju tycka samma liksom.
Aja, vi får se. Har jag tillräckligt tråkigt så.

Ha en fin dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: nicole

alltså den suger ju inte, den var ganska(!) rolig(y)

dock itne så bra att jag vill se den igen, medelmåttig 8)<3

2009-02-02 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0